Wednesday, October 3, 2012

Ik hou van blonde jongens

Mul siin läheb kõik ikka ja endiselt väga hästi. Reedel käisin oma esimesel suurel peol. Pidu oli ülivõimas, oli palju erinevaid dj-sid. Mul on tunne, et peaaegu kõik siin kandis elavad noored olid seal kohal. Muidugi õpetati mulle sellel peol ka palju huvitavaid lauseid, üks mis mulle hästi meelde jäi on lause, mis on mu postituse pealkiri.:) (mulle meeldivad blondid poisid)
Laupäeval käisin hobusega ratsutamas nii mõnus, sain galoppi sõita.. Ootan juba seda laupäeva siis on uus tund :).
Pühapäeval pidasime hostema sünnipäeva, kõik sugulased tulid meie juurde lõunat sööma. Päris lahe oli kõigiga lõpuks kohtuda :). Tegin neile Eesti moodi kartulisalatit ka, alguses olid kõik väga shokeeritud, et lõikasin kõik  toiduained pisikesteks kuubikuteks, aga hiljem kõik kiitsid ja neile väga maitses :)
Täna on suht mõnus lebotamis päeva olnud, meil jäi kool ära, nii et olen lihtsalt nautinud rahuliku päeva :)

No comments:

Post a Comment