Wednesday, October 3, 2012

De beste beslissing die ik ooit gemaakt hebt.. :)

See postius tuleb selle pärast hiljem, et ma kogemata ei avaldanud seda, ma ainult salvestasin. Nii et sorry :)
Selle postituse õige kuupäev oleks pidanud olema: 24.09.2012

Nii kirjutan siis natuke oma nädalavahetusest.
Alustan reedega, mis algas nagu tavaline koolipäev ikka, aga päeva lõpus, kui käisin hostemaga rongipiletitel järgi rääkisin talle, et tahaksin ujumas käima hakata. Selle peale pööras ta auto ringi ja me läksime meie küla spordiklubisse. Ta uuris, kas mul oleks võimalik seal trennis käima hakata. Kuna ma väga paljust aru ei saanud, mis nad rääkisid (sest inimesed siin räägivad omavahel üli kiiresti), siis ühel täiesti ootamatul hetkel küsis hostema minu käest , kas ma tahaks juba täna alustada, kuna järgmine võimalus on alles kahe nädala pärast.. Alguses ehmatasin ära, aga otsustasin siiski tulla proovima. Mulle meeldis see väga!
Samal ajal kui ma ujusin, rääkis mu hostema juba järgmise treeneriga. Ja nüüd lähen ma esmaspäeval iluvõimlemise trenni.(kuna mulle meeldis ka see trenn, hakkan ka sellega tegelema)
Laupäeval tuli mul juba varakult ärgata, sest yfu viis meid kajakiga sõitma. Hommikul kell 9.00 pidin olema Brüsseli rongijaamas.
Seal sain kokku teisete vahetusõpilasetga ja yfu vabatahtlikega. Nii tore oli jälle kõiki näha...
Rongisõit meie päeva alguspunkti oli päris pikk, aga see-eest seda väärt. Nägin jälle üle pika aja metsa (flaami keelses Belgia osas on seda üli vähe). Kui me viimaks alguspunkti jõudsime, pidime natuke ootama, enne kui paatidesse saime.
Põhimõtteliselt kohe, kui vette saime, olime juba läbimärjad. Vesi oli päris külm. Nii et, kui olime umbes kaks tundi paatides olnud, lõdisesime juba kõik. Vahepeal oli selline tunne, et külmume surnuks, kuna kajaki matk kestis tuli 5 tundi.. Aga muidu oli väga lõbus :)



Pühapäeval  oli hostema sünnipäev. Kuigi olin väga väsinud ja kõik lihased olid kanged, tuli end kuidagi voodist välja ajada. Läksime laulu ja hommikusöögiga trepist ülesse ema tuppa. Rääkisime seal natukene juttu ja siis pidime vennaga juba pagari juurde kiirustama. Ostsime hunnikus erinevaid saikesi ja väikseid kooke ja loomulikult croissante, mis olid suurepärased.
Ülejäänud päeva, ma suurt midagi ei teinud. Kuna olin väsinud ja natukese haige.
Aga sellega ma siis nüüd lõpetangi. Olge tublid :)

No comments:

Post a Comment