Thursday, September 20, 2012

Hei, ik ben Liisika!

Heips, ma pole siia enam pikalt kirjutanud. Aga mul pole kahjuks kooli ja flaami keele kursuste kõrvalt aega sellega tegeleda. 
Koolis meeldib mulle väga käia, ainuke nõme asi on see, et mõnedele õpetajatele ei meeldi, kui teised mind abistavad. Mis on natukese nõme, kuna mul on väga raske ilma abita aru saada mis tunnis toimub. Kui aga keegi klassikaaslastest mulle asjad inglise keeles lahti seletab, on juba palju lihtsam. Aga eks ma saan õpetajatest ka aru, nad lihtsalt ei taha, et nende tundi segatakse. Kooliga on veel see, et ma ei saa seal tervet päeva veeta. Lõunapauside ajal pean minema oma flaami keele kursustele, mis mulle väga ei meeldi. Aga vähemalt saan keele kiiremini selgeks.
Kursusest võtab osa 12 inimest. Ja kõik on väga erinevad inimesed üle kogu maailma. ( Armeeniast, Valge venest, Indiast, Indoneesjast, Poolalast, Portugalis, Rumeeniast, Kongost, Venemaalt, loomulikult mina Eestist :), Nigeeriast) Mis on üsna huvitav, kuna meil on kõigil väga erinevad kombed ja tavad. Naljaks on see, et ma poleks arvanud, et hakkan siin nii tihti vene keelt rääkima, aga naine venemaalt ja  mees valgevenest räägivad minuga koguaeg ja ainult vene keeles. ja ma saan päris hästi hakkama, aha kui mul tuleb järsult keelt vahetada, siis hakkan ma puterdama mingisugust nelja keele segu (Ingilse, flaami, vene ja eesti keele), See on päris naljakas :D.

Mulle hakkab vaikselt kohale jõudma, kus ma olen. Siia-maani tundus kõik nagu unistus. Või lihtsalt väga super reis, aga nüüd hakkan vaikselt mõistma, et veedan siin terve aasta.. Uskumatu! Ma olen väga õnnelik, et mul on selline võimalus. Kuigi vahepeal olen tundnud väikest koduigatsust on see kõik seda väärt !

PS! Olen nüüd Starbucksis käinud, Super hea kohvi!

No comments:

Post a Comment