Thursday, November 15, 2012

Käisin lõpuks Brüsselis :)

Kuna esmaspäeval jäi mul kool ära, viis hostema mu Brüsselisse :)
Esmalt läksime Euroopa vanimasse kaubanduskeskusesse, see on ehitatud aastal 1847.

Seal oli palju šokolaadipoode, aga pole ka imestada ma olen ju selle sünnimaal :)

Siis läksime peaväljakule, see oli väga ilus, täis vanu maju, millest suurem osa on nüüd tehtud kohvikuteks.
 Linnavalitsus

Need on siis need kurikuulsad Belgia vahvlid, aga minu meelest on kõige paremad need, millele pole midagi peale pandud :)
 Muidugi käisime vaatamas ka Manneken pis ehk siis eesti keeles Pissiv poiss. Pean tunnistama, et ma ootsain midagi suuremat :D Aga noh, see on lihtsalt midagi, mida peab nägema kui Belgias olla :)


 Kuninga palee.
 Tõlge sellele, mis majale kirjutatud on: "Kõige väiksem maja Brüsselis." Ma ei tea kas see vastab tõele, aga minu arust oli see väga armas maja :).

Kui olime oma päeva lõpus, läksime Hard Rock Cafe-sse kohvi jooma ja seal juhtus meie kõrval lauas olema  vene paar, et siis sain jälle oma vene keelt kasutada :)

No comments:

Post a Comment