Wednesday, March 6, 2013

Millega ma vahepeal hakkama saanud olen:

Aastavahetust alustasime kodus, pere ja pere sõpradega õhtust süües. Hiljem läksime linna peaväljakule. Sinna kogunes suurem osa noori. Seal oli suur lava, kus esinesid erinevad bändid. Nii siis võtsin uue aasta vastu sõpradega muusikat kuulates ja tantsides. (Tegelikult meil sadas samal ajal vihma, aga kuna oli väga lõbus, siis see eriti ei seganud)
Järgmisel päeval läksime perega isa vanemate juurde, kuhu olid kokku tulnud sugulased. Muidugi tuli jälle hästi palju süüa ja mu hostvanaisa ei tahtnud kuidagi uskuda, et kellegil saab kõht täis olla ja kuna ma istusin tema kõrval üritas ta mulle kogu aeg selgeks teha, et ma peaks veel sööma.
Jaanuaris oli poodides soodukad. Kõikjal lasti hinnad väga palju alla. Kui ma ütlen palju, siis seda oli ka 50% ja 70% mis oli täiesti normaalne. Nii, et jaanuaris sai väga palju shopata. Aga soodukatega on see jama, et kõik tundub üli odav ja lõpuks on ikka raha enne otsas kui peaks..
Kusagil jaanuari keskel leidsime hostemaga siit poest leiba, mis on väga sarnane Eesti omale. Viimaks! See oli üks asjatest mille järgi oli mul üli suur igatsus. Nii, et nüüd teame kust seda saab.
Jaanuari lõpus viis mu tugiisik mind Brüsselis asuvasse Atomiumi. Atomium ehitati 1958 a. World fair-ks, aga tänapäeval on see populaarne koht turistide jaoks, sealt näeb kogu Brüsselit ja ka minu kodulinna, kui muidugi otsida oskad. 



Veebruaris 14.-18. viis YFU meid Pariisi! Pariis oli tõeliselt imeline. Mis me siis seal tegime. Lühitalt kokkuvõttes... Me kõnidsime vääääga palju!! Muidugi selleks, et vaatamisväärsusi näha, aga pärast seda  olid jalad väga väsinud. 
Hommikul väga vara rongis...
Esimene päev kui me sinna jõudsime sadas vihma, mis oli meile suureks petumuseks, aga ülejäänud päevad olid üli ilusad.
 Bussis (Vasakult: Nadia, Natsuko, mina ja Noe)
Nadiaga (võp Lõuna-Afrikast)
Eiffeli tornis
 Öine Pariis on väga võluv.(Mario ja Sebastian Mehikost)
(Vasakult: Saki ja Rico Jaapanist ning Jammy ja Taran)



No comments:

Post a Comment