Monday, August 20, 2012

Lõpuks kohal :)

Eile õhtul jõudsin kohale. Siin on 33 kraadi sooja!! See on päris ehmatav, aga see pole siin siiski tavaline ja kolmapäevaks peaksid ilmad jälle normaliseeruma. Seega tuleb nautida nii kaua, kui see veel võimalik on.
Pere tuli mulle lennujaama vastu, nii armas, neil oli suur plakat kaasas,kus peal oli "WELKOM LIISIKA"(see on flaami keeles: tere tulemast liisika ).


Eile õhtul andsin neile eesti leiba proovida, minu suureks üllatuseks meeldis see neile väga. Hostõde ja Hostisa teevad õnneks sarkastilisi nalju nii ,et ma ei pea selle pärast muretsema :D. Hostema on hästi tore ja väga hooliv, küsib kogu aeg, et kas ma süüa või midagi ei taha. Hostvend on ka armas ja tore, teeb kogu aeg nalju ning talle meeldib tsiteerida erinevate laulude sõnu. :) 

Kodu on neil väga ilus. Minu jaoks on nad valmistanud ette väga ilusa toa.Mulle meeldib see väga, see on valge ja roheline ja hästi armas! Ainuke asi, mis siit puudub on kapp, mul ei ole kuhugi oma riideid ära panna nii,et mu asjad on ikka veel kohvris ja kapp tuleb alles kolmapäeval, aga pole hullu, kuna tähtsamad asjad saan riputada õe tuppa. :)






Toas on mul väga lahe magnetiga osa seinast. Nii et sain Johanna magneti teiste kõrvale panna :)

Õde pidi täna hästi vara ärkama, ta käib  iluvõimlemist õpetamas väikestele lastele ja isa läks tööle. Nii siis, oleme ema ja vennaga kolmekesi kodus, püüan ema abistada kuidas võimalik, aga ma ei oska midagi teha... Nii siis, tunnen nagu oleksin väike laps, kes ei oska veel rääkida ega midagi teha :D

No comments:

Post a Comment